Kiinteistönhoitoalan yritysten kannattavuuteen ja kasvuun liittyy monenlaisia haasteita, joita pitää kyetä sekä priorisoimaan että ratkaisemaan mahdollisimman hallitusti.
Kun tietoa tulee monesta paikasta, osaamisia on erilaisia ja ollaan tekemisissä satojen tai jopa tuhansien kotien asukkaiden kanssa – hallinnan tunne on kriittisen tärkeää jotta stressitaso ei karkaa yrittäjällä lapasesta.
Tässä webinaarissa keskitymme siihen, miten tietoa, resursseja ja kustannuksia voidaan hallita paremmin ja kiinteistönhoitoalan yrityksen liiketoiminnasta saadaan kannattavampaa.
Käymme läpi mm. seuraavia aiheita:
✅ Kannattavuuden ja kasvun haasteet kiinteistönhoitoalalla? Eri kokoisissa yrityksissä haasteet ovat erilaisia. Mitä kasvun kannalta oleellisia eroja on 0,2-0,5 miljoonaa, 0,5-1 miljoonaa tai 1-2 miljoonaa euroa vaihtavalla yrityksellä?
✅ Mihin asioihin kannatta erityisesti keskittyä eri kokoluokissa? Keskustelemme mihin asioihin tietyssä kokoluokassa olevan kiinteistönhoitoalan yrityksen kannattaa keskittyä jotta toiminta olisi jatkossa helpompaa.
✅ Minkälaisia haasteita ohjelmistoilla voidaan ratkaista? Ohjelmistoilla voidaan helpottaa monien eri haasteiden ratkaisemista ja vähentää ns. ”turhaa työtä” johon käytetään toistuvasti aikaa silloin kun kaikki tekeminen on excelissä ja paperilla.